marți, 14 iunie 2011

Bomboane Raffaello



Ingrediente:
-1 pachet de unt(250g)
-250g zahar pudra
-1 punga de cocos(200g)
-1 esenta de vanilie
-250g lapte praf (sa nu contina adaos de zahar) Raraul folosesc eu...
-alune(optional)

Mod de preparare:

Se amesteca untul cu zaharul pudra...
-jumatate din nuca de cocos,laptele praf si vanilia
Se fac bilute cu cate o aluna in mijloc si se dau prin nuca de cocos ramasa.
Se mai poate adauga in compozitie o napolitana cu vanilie mcinata marunt,sau chiar jumatate foaie de napolitana.








11 comentarii:

  1. Delicioase!!!...baietii mei sunt inebuniti dupa ele....si au dreptate! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bune ! De mult nu am mai facut! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicioase ,arunca si la mine cateva ! te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Recunosc,nu sant un fan cocos dar bomboanele Raffaello imi plac foarte mult...N-am facut niciodata,eu le cumpar.Ale tale arata minunat!!!
    Pupici dulci!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador bomboanele Raffaello. Eu le pregatesc cu lapte condensat...dar cu siguranta sunt bune rau in combinatia aleasa de tine! Si te invit cu drag la Provocarea Dulce Romanie, pe care o gazduiesc luna aceasta pe blog-ul meu..Ingredientele propuse sunt menta si ciresele.. sper sa te inspire si sa ne bucuri prin prezenta. Pupici si o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicioase bomboane. O idee minunata pentru zile fierbinti cand nu prea ai chef sa deschizi cuptorul. Minunate!
    pupici, si o seara placuta!
    (acuma stiu unde sa vin cand sunt in pana de idei)

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac rafaello la nebunie, dar nu gasesc hartiute pt.ele...tu unde ai gasit? merci! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Liana nici aici nu se gasesc,insa eu am fost norocoasa si le-am primit de la prietenele mele virtuale de pe forumul ,,Retete in imagini''

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim,ai dreptate,sunt foarte bune!
    Multumesc pentru vizita si te mai astept!
    Alynusa

    RăspundețiȘtergere